en helt vanlig seg söndag

efter middag och one tree hill gick jag ut och mötte jessica :) vi gick runt i gribbylund i 2 timmar och snacka om allt, från killar till utomlandsresor, trevligttrevligt ! jag kom hem vid nio, då kollade jag på beck. det är liksom en söndagsvana, beck + chokladpudding haha.
Idag har jag inte gjort ett skit, har legat i soffan hela dagen och tyckt synd om mig själv. min nacke är helt paj :s antingen är det för att jag sovit helt stelt eller för det som hände igår natt  :/ 

Kommentarer
Postat av: Malin som är i åre.

JENNIE DU ÄR OXÅ MIN FAVORIT! :D

Nu har jag precis kommit hem från backen, åkte me hanna anton och en som heter victor idag. är helt död, men det är inte så kallt ute faktiskt. men det blåser. Man träffar rätt många från tibble och en kille jag såg, såg precis likadan ut som KEVIN!! Jag dog :) Juste, jag tappade min mobil första agen någon stans i backen.. men jag fick tillbaka den igår när en kille hade hittat den. men den kommer inte funka på hela veckan, så du inte tror jag dissar om du smsar :) Vi höööööörs sen jennie <333

2009-02-24 @ 16:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0