fredagkväll & lördag

ojoj fredagskvällen var helt galen , först åt jag,emma och jessica hemma hos mig och fixade oss. sen drog vi hem till amed och då va det inga folk där så vi satt och rökte vattenpipa och körde ölspelet, efter ett tag kom det massa folk. allting spårade nog för mig när jag fick låna en hatt av en kille med två ölburkar i som jag skulle dricka av i en slang.
sen fick jag gå runt och leta efter jessica hur länge som helst, hon var helt borta och hon hade min mobil, jag frågade massa folk om dom kunde ringa henne, men hon svarade inte. men sen kom hon fram och då gick hon hem för hon mådde inte så bra..men hon var nöjd med sin födelsedag iaf :)
igår va jag sjukt bakis, brukar inte bli det..& jag va tvungen att städa mitt rum jätte mycket inför fotograferingen i veckan, på kvällen kollade jag på film och melodifestivalen.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0