fredagskvällenoch lördagsdagen

igår började kvällen med let's dance och därefter fick jag sms av jessica och hon sa att jag kunde komma hem till Linda och att vi senare skulle gå och möta kenny i viggbyholm vid 1. hemma hos linda satt vi och spelade kort och jag förlorade alla gånger.....
sen ringde kenny till jessica och sa att han var fast på ljusterö och att nästa färja gick i morgonbitti, herregud hur dum får man va och sätter sig på en färja från första början ?! men sen gick jag iaf hem och somnade på direkten.

idag ska jag typ till farmor och hälsa på..gillar inte att vara där, men ibland måste man ju. vi ska äta middag och sen åka hem igen, så får vi se vad jag hittar på när jag kommer hem :)








                                                                                                                               fett snygg va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0