fullpackad fredagdag

igårkväll blev det filmmys hemma hos jessica, det blev wildchild. den var faktiskt helt okej :)
men idag blir det inge slapp.. ska iväg till arninge nu och köpa 3 par skor och sen ska jag vidare till njoy och träna med lillasyster. det är första gången, så det ska bli lite spännande, speciellt eftersom jag typ aldrig tränat på ett gym förr?! usch vad pinsamt.. menmen det blir nog bra :) ska för det mesta jobba upp kondisen, tänker inte satsa på feta muskler haha x) plus att markus i min förra klass tränar där, så det blir skoj om man träffar på honom och tränar lite med honom :D ! efter allt det där ska jag till täby centrum och träffa mamma, och hjälpa henne och handla .. på en viss mataffär där en viss snygg kille jobbar (a) ! fast ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0