ikväll blir det fest

idag fyller jessica år, grattisgrattis :D !! fredagen den 13 liksom, hur ska denna kväll gå för henne? :O
skolan va sjukt lugn idag, den gick fort. gick till syv till snabbt på morgonen och fikade mina idividuella val, hoppas jag får mina förstahandsval :) då blir det grafisk kommunikation och dans. efter skolan drog jag och jessica runt i täby centrum och leta kläder till henne, hon hittade en tröja på carlings, skitsnygg på henne!
snart ska jag ner till pappa och typ fixa mig så kommer jessica och emma dit också. vi ska fixa middag och förkröka litegrann. senare drar vi vidare vet ej var bara. har några alternativ o välja mellan^

                 
                                                                                              <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0