ingen oth..

imorse när jag vaknade gick jag upp som vanligt, åt frukost men sen kände jag verkligen hur sjuk trött jag var och hur mycket jag ville sova. så jag gick och la mig igen och sket i första lektionen som var spanska, ops. mattelektionen va urtråkig, satt och lyssna på musik och lärarens visslande och pratande om flygande stolar ;p efter det blev det psykologi och historia. på historian skulle vi läsa flera sidor om första världskriget och sen göra en tankekarta, jag fattade ingenting en till min stora hjälp hade jag malin.TACK :)
nu ligger jag i min soffa och käkar polly .. fick just reda på att det inte är one tree hill och det gjorde mig lite ledsen faktiskt, det är typ min höjdpunkt på dagen x) ikväll ska jag försöka laga nån middag och plugga på nånting som behövs, är ensam hemma och det är skööööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0