mååååoundag

hann inte skriva så mycket igår, städade mitt rum i 100 år, shit vad dammigt det va! men nu är allt damm borta och allt är fint och rent ^^,
idag va det skola, spanska började dagen med och läraren har precis varit i spanien och hon satt och läste ur en tidning, somnade nästan..och hon va inte på humör idag ojoj! fick en utskällning för att jag inte visste vad 111 hette x)
på matten hade vi prov, det va det svåraste provet jag någonsin gjort men jag plåga mig igenon några tal iaf..har aldrig varit nån fantast på matte. på historian hade vi också prov, det kändes iaf bra :) men nu ska jag kolla på grease, det va så länge sen jag såg den så jag måste se den igen, den är ju bara för bra :D !!
förresten, jag kollar aldrig min stavning.. den kan vara lite svår att förstå ibland kanske.men det får ni leva med:)
<3

'bara för att han är snygg'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0