måndag fast onsdag :D

första skoldagen den är veckan och den va skön :) vi hade samhälle, idrott, engelska och svenska.
på idrotten åkte vi skridskor, jag va med ett tag men sen fick jag ont i fötterna så då gick jag jessica och malin och åt ist. matsalen var proppfull så när vi skulle gå så kom vi inte ens ut från vårt bord för det är sååååå trångt! men vi kom ut tillslut iaf. på engelskan hade vi vikarie, hon hade en rejäl blandning på engelskan och svenskan som inte lät bra alls, jag och malin skrattade mest åt henne och hennes psykbryt x) på svenskan hade vi bara bokanalyser och sen fick vi gå hem.

så nu sitter jag hemma och äter ben&jerry glass, smaskens! egentligen skulle jag ha fixat individuellavalen nu men jag glömde pappret i skåpet....

Kommentarer
Postat av: Malin

klantis :D

2009-02-12 @ 12:52:29
URL: http://muln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0