middag&melodifestival med J&K

kom precis hem från jessica, fick komma dit på middag med henne och kenny :) det blev skitgod mat och mycket skratt! har inte skrattat så mkt på länge :D vi kollade också på melodifestivalen, hot chick, om en pojke och en annan muppig film, ostbågar och chips blev det också :) faktiskt en riktigt kul och lyckad lördagkväll ! mjo, förutom när jag skulle gå hem... jag ringde min syster för jag hatar att gå i mörket själv plus att jessicas långa nerförsbacke som jag måste gå nerför när jag ska hem är skithal så om jag skulle ramla så skulle hon veta vart jag var någonstans. och jag lyckades ramla, ett riktigt bakåt pladask blev det.. rätt på rumpan och bakhuvudet fick sig en rejäl smäll..igen.. jag skrek nog över hela gribbylund. så jag ringde jessica ist och hon & kenny kom till mig för dom är allmänt snälla, kollade att jag var okej :) sen träffade jag på pappa så jag gick med honom hem :) men imorgon har jag nog ett rejält blåmärke mitt på rumpan och en fet bula i huvudet -.-

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0