minihjärnskakning

hade konstiga drömmar inatt.. vaknade flera gånger och ena gången trodde jag att det var morgon och tänkte gå upp fast kolckan var 1 på natten. det kanske ä minihjärnskakningen som spökar.. vet inte om jag berättade om att jag slog huvudet i en vägg när jag skulle sätta mig i en soffia i skolan. det va i torsdags och idag är det lördag och jag känner av det fortfarande :/
just nu sitter jag och väntar på att jessica ska ringa, jag ringde henne halv tolv men då sov hon, då sa jag att hon skulle ringa när hon vaknat, men hon kanske inte kommer ihåg att jag sa det ^^ de var iofs inget speciellt som jg ville när jag ringde heller :p
men jag hoppas det händer nått ikväll, gjorde inget igår. satt hemma och åt chips till let's dance, tjiho :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0