ska skriva cv

idag vaknade jag av att jessica ringde mig klockan halv tolv och tvingade med mig till täby centrum för att köpa hårfärg och sedan åka hem till henne och färga det. det blev brunt, för igår kväll färgade hon det blondare men trivdes inte med det.. sen åkte vi tillbaka till täby centrum igen och gick runt där i timmar. Jessica testade massor med kläder och köpte lite kläder också :) innan vi åkte hem gick vi till några mataffärer och jessica lämnade cv till dom och nu ska jag försöka skriva ett cv så ska vi åka till några affärer imorn och lämna våra cv och se om vi får några jobb. Jag hoppas verkligen det, måste verkligen ha ett jobb nu..behöver pengar höhö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0