små kineser på besök

yes äntligen helg :D inte för att jag har några planer inför helgen men det bara skönt att den är här och att den är extra lång, har ledigt även måndag och tisdag :) det börjar närma sig 8 mars, då ska jag och jessica till teneriffa och ha sjukt kul!!

idag är det en kort dag, nv och engelska. vi tittade på film på nvn och så hade jag redovisning av boken 'the beach' på engleskan, det gick faktiskt ganska bra även fast jag var så sjukt nervös innan haha. vi hade besök av tre kineser också som va jätte söta och berättade om hong kong och typ vad donken kostar x)
nu ska jag ta det lugnt ett tag och sen ska jag hjälpa pappa med att sätta upp en spegel i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0