sportlov

och idag är det fredag. veckan har gått så stört fort, ovanligt fort faktiskt, skönt :) idag va det aulasamligen med falsk sång, haa inte en jävel sjöng bra.. det ekade i hela aulan och det sved i öronen.. men satt mycket nära en viss kille, tittade mer på honom än dom som sjöng (a) på lunchen fick vi ofreterade kycklingar som såg ruttna ut..och nu vågar man inte ens äta maten längre efter att jessica senare på dagen läst i tidningen om att eleverna på åva hade hittat ådror, bråsk och annat äckligt i deras mat..& vi får samma mat som åva..http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4459076.ab
jag blir så äcklad och sur. varför kan dom inte göra riktig mat? och mat som är god?? jag har aldrig gillat maten i skolan, inte på 10 år..konstigt att alla är trötta i skolan liksom. min lunch blir oftast fil och det tror jag det blir för dom flesta. och efter det här vill man inte ens gå in i matsalen! men vafan nu är det sportlov och jag får välja mat i en vecka alldeles själv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0