tjululu

kom lite sent till samhällslektionen men det gjorde inget, jag flöt in i det vi gjorde och kom in i vilda diskussioner, även idag om analsex.. & hitler. alla va emot anton och han fick lite skrik från oss alla. på idrotten fick jag massage av anton nästan hela tiden och fixade med poängen för dom som spelade handboll. på eftermiddagen hade vi engelska och svenska och på sv fick vi meningar och skulle göra statyer.
efter skolan gick jag och jessica runt lite i täby centrum & när jag kom hem drog pappa och syster med mig till centrum igen..fram och tillbaka.. vi testade lite kläder men jag hittade ingenting. sen åt vi på donken :) jag gick förbi mataffären också och såg SNYGGINGEN!! hot hot hot :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0