yeeeye !

har försovit mig, ska egentligen börja om 2 minuter men jag skippar första lektionen och kommer till andra lektionen ist :)
igår hände nått riktigt, något riktigt spännande och nått jag aldrig trodde skulle hända. det är nämligen så att jag har haft lite span på en kille som jobbar i en mataffär i täby centrum, han är sjukt snygg. så igår när jag satt på bussen så gick han på ! och jag satt och tjuvlyssna lite på vad han och hans kompisar sa till varandra. och fick reda på att dom spelar handboll ^^ först tänkte jag va lite för töntig och leta igenom allting som hade med handboll o göra för att hitta honom. men så blev det inte :) men ist blev nån random vän med mig på facebook och jag acceptera och kollade hans bilder och såg att han också spela handboll , så på en av bilderna står den där underbart snygga killen!!! fast jag tror han har tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0