hejsanhoppsan

malin tyckte jag skulle börja med bloggen igen, så då gör jag väl det :) jag tröttnar rätt fort på saker, men enligt malin så vänjer man sig och det blir kul igen.
idag är det måndag, första lektionen va spanska och jag fick tillbaka mitt prov som jag gjorde i torsdags. fick G , måste nog vara första gången på 4 år, grattis på mig :) mattelektionen blev lyssnapåmusik lektion för jag va sjukt trött. sista lektionen men inte minsta sket jag i, gillar inte läraren nånstans får paaanik när jag har historia så då packar jag ihop mina grejer och går hem!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag älskar bloggen redan :D

2009-01-26 @ 15:46:24
URL: http://muln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0